lördag 24 mars 2012

LÖRDAGSVISNING


God morgon! Jag är i utlandet, men en liten helgvisning har jag till er. Men jag saknar bokstaven aa, (innan ä ö ni vet) men jag tror ni förstar ända :) Idag kikar vi in i ett fantastiskt inrett hem som bebos av en arkitekt och en innehavare av en interiörbutik. Dubbelt intresse borde ju inte kunna bli fel inredningsvis... Och snyggt är det, tavlan i vardagsrummet hade jag tagit utan att blinka! Var hittar jag denna tro...  Saaaaa snygg!



Matsalen med vitoljat golv och väldigt snyggt vitrinskap i svart. Gillar hur skapet sätter kontrast i allt det vita. OriginalMyran i trä med vitt modernt bord, snyggt snyggt.




Arkitektoniska detaljer som glasdörren till höger, mmmmmm. Med sadana kan det aldrig bli fel. Detaljer som dessa ger ju saaaa mycket till en interiör!




Och ett sött litet babyrum i all enkelhet. Visst var det fint! Nu önskar jag er en fantastisk lördag, glöm inte tävlingen om lampan! Klicka i högerspalten, eller här, tävlingen pagar till midnatt idag. Jag aterkommer med vinnaren imorgon söndag. Nu ska jag ut i tjugo grader försommar här i Tyskland, ljuvligt värre :)


Bilder Bo Bedre


2 kommentarer:

  1. Ooo vad fint hem. Den höga smala tavlan med de två tjejerna på är underbar, både till utseende och dess placerning. Ha en bra resa!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Himla snyggt! Och ja, den tavlan hade mer än gärna får flytta hem till mig med. :-)

    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera