söndag 8 juli 2012

GLAD SOMMAR


SOMMARSTÄNGT 

Hej kära läsare, roligt att ni tittar in även nu under semestermånaden :)

Bloggen lever ju sitt aktiva liv även när jag inte är här, ni letar efter friggebodritningar från min friggebod, ni vill ha platsbyggd altansoffa, lasera altanen och bygga ribbstaket, samt måla golvet... 
Låter som riktiga sommaruppgifter! Själv tänkte jag bygga ett altandäck invid stenarna på vår stenstrand i sommar, någonstans att ställa däckstolarna på. Och så ska jag kanske måla om friggan och storstugan. Vindsurfa. Njuta av mina tre barn. Se efter vem det jag var gift med nu igen? Träffa kompisar och grilla. Åka båt rätt ut i havsbandet och se vad vi hittar. Köpa glass. Hur som helst, en riktigt vanlig svensk sommar. Och en kort surfsemester på blåsig plats i Europa. Det enda jag har på schemat är att på förmiddagen är det kavlugnt i vår vik ovan med barnbad och frukostskålarna i knät, på eftermiddagen kommer förhoppningsvis brisen och surfbrädorna fram :) Nya uppdrag och kunder och läsare - vi ses i höst.
En riktigt riktigt fin och bra solig och härlig sommar önskar jag er!

Vi ses i augusti igen





Bilder studio karin

5 kommentarer:

  1. Glad sommar Karin!! Ylva

    SvaraRadera
  2. Ses i augusti, hoppas du får en bra sommar! Kram Cecilia M

    SvaraRadera
  3. Glad sommar! // G

    SvaraRadera
  4. men hallå, när är ni tbaks? kram

    SvaraRadera