söndag 25 november 2012

SPANAR IN COOL NÄTBUTIK MED DESIGNPRYLAR - OCH JULKLAPPSFAVORITER



Hej Söndag! En vecka kvar till första advent, är det inte galet vad fort det går? Julklappar har jag inte avvarat en sekunds tanke än, men plötsligt står jag där och det är bråttom igen. Kollar idag lite nätbutiker. Jag har fått en ny bekant i nätvärlden, har upptäckt en himla häftig nätbutik som har allt svenskdesignat man nånsin kan drömma om. Och mer! Jag klickar runt och insåg att jag tänker inte på att vi formger så här mycket snyggt här hemma. Snygga väskor från Sandberg, glasögon, inredningsprylar mm mm. Känner ni till Vasuma? Ett svenskt glasögonmärke som vinner marker både nationellt och internationellt. Väldigt snygga, väldigt bra kvalitet. Jag har siktet inställt på ett par nya glasögon från just Vasuma. Kanske ett par pilot så har jag nåt att byta med när jag inte vill ha mina tv-brillor i tjock brun ram. Jag har gjort det lätt för er, valt ut mina favoriter som skulle få ligga under min gran i år: väldigt fin svart tändsticksask hållare, snygg nyckelhållare i läder från Sandqvist, armband i läder och flätat silver (hur trendiga som helst!!), Babuschka dockor till barnen, pilotbrillorna från Vasuma som jag drömmer om, ljusstake (kanske fyra i rad som adventsljusstake?) i svart, Vasuma-Sandqvist glasögonfodral (så klart), roliga strumpor (som inte är rosa som mina döttrars eller helsvarta som makens = jag får behålla dem) i leoprint, armband med fjäder, Sandqvist laptopväska som är så guddomligt snygg!!! och det lädret, ah! kvalitén.... men möjligen skulle jag välja tan-färgat läder och maken skulle ha den svarta, och så ett litet bord som kunde få stå var som helst egentligen. Japp, det var mest god jul Karin från Karin det, but a girl 's gotta have dreams :) Kram och skön söndag på er!



Bilder via Check out Sweden, kollage studio karin

1 kommentar: