onsdag 15 april 2015

JAPANSK VÅR I STUDION




Hej onsdag! I studion har vi just nu japansk körsbärsblomning precis som Kungsträdgården brukar ha. Det är så vackert att det är smärtsamt när dessa blommor spricker ut en vecka i april, och jag har sån tur att möbel-Elin har tagit in ett par kvistar till mötesrummet från sin trädgård. De har inte slagit ut i trädgården än, men väl inne i värmen har de gjort det. 




Vy ut mot själva studion, där den av mig ritade platsbyggda ljusgrå bokhyllan ståtar utmed en hel vägg.... Och som jag vill ta med hem varje dag :) När vi tog över studion fanns det ingen öppning i den väggen rakt fram, och den där fina glasdörren som jag målat svart var ett mycket billigt brunt Blocketfynd, som fått ett nytt liv här hos oss i studion. Det är - som alltid - detaljerna som gör det. Med dessa finfina blommor och suddiga snapshot från mobilen har jag tankat stämning och sätter mig nu och fortsätter med ett jobb jag gör idag, ett vackert snickarbyggt sekelskifteskök som jag ritar åt en kund. Hälsar er en toppendag idag!




Bild studio karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar